Mléčné alternativy

Plátkový kešu sýr

Sýr nemusí být nutně z mléka. Výbornou alternativu měkkého plátkového sýru z oříšků si můžete udělat hravě i doma!


 


Kešu-mozzarella

Pro ty, kterým v rostlinném jídelníčku scházejí tolik milované sýry, máme dobrou zpravu. Čistě rostlinná a zdravá mozzarella je tu!

 


Sladký tofu tvarůžek

Mléčný tvaroh je bohatým zdrojem bílkovin. Tenhle tofu tvarůžek je čistě rostlinný, chuťově ani nutričně však není oproti tomu klasickému vůbec pozadu.

 


Jogurtový dressing tzaziky

Skvělá omáčka ke grilování, do tortill, na pečené brambory a mnoho dalšího. Nízkotučná, rostlinná a od té originální mléčné k nerozeznání. 

 

 


"Mozzarella" na pizzu

Pizza je jídlo, které chutná snad každému. Už jen proto, že si na ní dáte to co máte rádi. Chcete jí mít zdravou, ale chybí Vám na ní sýr? Zkuste rostlinnou mozzarellu!

 


Domácí rostlinné máslo

Nepátrejte už, jestli je lepší (horší) máslo, sádlo nebo margarín. Vyrobte si vlastní zdravé "máslo". Tuky nemusí být tabu.