O rostlinné stravě

Jak je to s mlékem

Od malička jsme poučováni o tom, jak je mléko zdravé, plné bílkovin a vápníku a měli bychom ho hojně konzumovat. Je tomu opravdu tak?



Hlíva ústřičná

Léčivé účinky hlívy ústřičné účinky jsou známy již dlouhou dobu a i vědecké výzkumy potvrzují její nezastupitelnou roli nejen jako potraviny, ale i léčivé houby.


Rostlinné alternativy masa a mléčných výrobků

V dnešní době se už na trhu nabízí celá řada různých rostlinných alternativ mléčných výrobků a náhražek masa. Některé z nich můžou být chutným a přínosným doplňkem Vašeho jídelníčku a také významným zdrojem bílkovin. Ne všechny tyto výrobky jsou však zdravé a dobré, my Vám ale pomůžeme je rozeznat.
 


Zdroje bílkovin

Téma, které je v souvislosti s veganstvím dotazováno stále dokola, jsou právě bílkoviny. Jeden z největších bubáků, který straší ty, kteří chtějí na čistě rostlinnou stravu přejít. Zvlášť pokud sportujete, chcete zhubnout či budovat svalovou hmotu, jsou bílkoviny velice důležitou složkou stravy.


Výživová pyramida

Jíst vegansky ještě neznamená jíst zdravě. Skladba jídelníčku je velmi důležitá. Z čeho by se tedy mělo Vaše denní menu skládat?


Proč rostlinná strava


Důvodů proč se rozhodnout pro konzumaci výhradně rostlinné stravy jako nový směr a životní styl je hned několik. Toto rozhodnutí by mělo především vycházet přímo 
z lásky k Vám samým, Vašemu tělu a zdraví.



Další články...

  1. Co je to VEGANSTVÍ