Svačiny pro lenochy

Většina z nás to dobře zná. Přijdete večer domů utahaní z práce, možná jste se ještě přemohli k večernímu tréninku. Hodiny neúprosně hlásí, že večer pokročil a zítra zase brzy vstávat. Jelikož se ale chceme zdravě stravovat, záleží nám na tom, co jíme a navíc chceme podpořit své sportovní snažení, součástí večerního programu je i příprava svačin na druhý den. Neuspokojíme se s čokoládovou tyčinkou z bufetu nebo bílou bagetou se salámem. V sekci recepty najdete několik tipů na pomazánky nebo jídla, která se hodí jako oběd do práce.


       Důležité jsou ale také svačiny mezi jídly, díky kterým udržíte konstantní hladinu cukru v krvi, nebudou Vás přepadat záchvaty hladu a podpoříte zrychlení metabolismu.
       Pokud máte čas a chcete si pohrát v kuchyni, můžete si udělat některý z mých koktejlů, proteinové tyčinky nebo nepečený štrůdl z lněných semínek. Když ale přijde chvíle, kdy nezbývá moc času a únava je silnější, je třeba najít nějaký dobrý kompromis. Přináším Vám pár nápadů na svačinky, které si můžete vzít s sebou všude to tašky a jejich příprava vám nezabere víc než 2 minuty.

 

  • 1 jablko na měsíčky + 1 Pl arašídového másla - měsíčky jablka si máslo nabírejte a baštěte
  • 1/2 hrušky, 1/2 banánu, 1 Pl tahini - nakrájet ovoce na kostičky do plastové misky, zakápnout tahini, případně posypat skořicí, zavíčkovat, hodit do tašky (nejlépe chutná vychlazené)
  • 1/2 odměrky vanilkové rýžového proteinu, 50ml ovesného mléka, 1Pl mandlového másla, 1/2 banánu, 1/2 jablka - první tři ingredience rozmíchejte v plastové krabičce, přidejte ovoce nakrájené na kostičky, případně posypte skořicí, zavíčkujte, sbalte do tašky (opět skvěle chutná vychlazené)
  • 1/2 čokoládového protein blendu, 60ml rýžového mléka, 1Pl tahini, 1/2 banánu, 1/2 hrušky - první tři ingredience rozmíchejte v plastové krabičce, přidejte ovoce nakrájené na kostičky, připadně posypte skořicí, zavíčkujte, sbalte do tašky (opět skvěle chutná vychlazené)
  • 5 datlí + malá hrstka kešu oříšků + malá hrstka banánových chipsů
     


 

  • 1/2 salátové okurky + hrst datlí - společně přikusovat (nedivte se, je to výborné!)
  • 1 odměrka rostlinného proteinu + 200ml oblíbeného rostlinného mléka + 200ml vody + 10k stévie + 2 pufírované chlebíčky (rýžové, kukuřičné nebo špaldové) - z prvních 4 ingrediencí udělejte v shakeru koktejl, přelijte do lahvičky, chlebíčky dejte do sáčku či krabičky - pijte a chlebíčky přikusujte
  • 100g hummusu + 1/2 papriky, 1/2 mrkve - zeleninu nakrájejte na tyčinky, namáčejte do pomazánky
     


 

  • 3 Pl ovesných vloček, malý bílý sojový jogurt, 1Pl oříšků, 1 Pl rozinek, 3 jahody nebo trocha borůvek, 2 čl sirupu nebo 8 kapek stévie - všechny ingredience promíchejte v plastové mističce, zavíčkujte a uchovávejte v ledničce (do druhého dne vše v jogurtu krásně změkne a nabobtná, ale stačí i hodina)
     


 

  • 200g hedvábného firm tofu + 2 Pl mandlového másla + 4 Pl kakaa + 10k stévie a 1 Pl sirupu nebo třtinového cukru + 1 banán + 2 čl kokosu - vše kromě kokosu a banánu rozmixujte tyčovým mixérem na hladký krém. Do dvou misek nakrájejte na půl banán, přidejte krém a posypte kokosem - výsledkem jsou dvě porce, takže můžete potěšit i partnera :-)
     

 

Pufírované chlebíčky různých druhů, natural oříšky, sušené ovoce, proteinové prášky, oříšková másla. To všechno jsou suroviny, na které byste neměli při nákupu zapomínat a mít je vždy po ruce ve spíži, když si budete chtít přichystat rychlou a výživnou svačinku.

Velký výběr těchto potravin najdete například u nás na Veganza Store.


Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit