Oživte svůj trénink SUPERSÉRIEMI

 

Když si vzpomenete, jak jste s posilováním začínali, určitě si pamatujete, jak Vás druhý den po každém tréninku bolel každičký procvičený sval. Přiznejte, že jste i v této zdánlivé nepříjemnosti nacházeli potěšení z dobře odvedené práce a těšili jste se na hmatatelné výsledky vaší dřiny. 

 

Okořeňte svůj trénink

V počátku tělo opravdu reaguje rychle a už po pár týdnech poctivého cvičení je množné zaznamenat jak úbytek na centimetrech, tak rozvoj a zpevnění svalů. Po několika trénincích si však tělo začíná zvykat a na zátěž se adaptovat. Jak Vám dnes řekne každý znalý trenér, svaly je třeba šokovat. Pokud chcete sledovat opravdové pokroky, tréninky minimálně jednou měsíčně obměňujte a sem tam zpestřete například změnou vah a počtem opakování. Velice účinnou metodou, jak tělo pořádně vyburcovat, jsou supersérie.

 

Seznamte se se supersériemi

Máme štěstí, že už dnes můžeme jen přejímat to, na co si před pár desítkami let příznivci posilování museli přicházet sami. Supersérie jsou opravdu velice efektivní metodou, která přináší spoustu benefitů. Jedná se o střídání dvou cviků, mezi nimiž téměř neodpočíváte. Nejčastěji se jedná o dvojici cviků na antagonistické svalové partie. To znamená, že nejprve procvičite jednu svalovou partii a bezprostředne na to druhou, opačnou. Například biceps x triceps, hamstringy x kvadricepsy, prsa x horní část zad, břicho x spodní část zad. Takto odcvičíte 2-4 kola bez přestávky. Poté si odpočinete a přejdete k další dvojici cviků.

 

Klasické série by stále měly být základem vašeho tréninku, avšak díky občasnému zařazení supersérií tělo překvapíte novým stimulem. Díky tomu můžete očekávat skutečně dramatické výsledky v krátkém čase.

 

 

Rychle a efektivně

Další výhodou tohoto tréninkového systému je úspora času. Díky střídání cviků a absenci přestávek ušetříte mnoho drahoceného času. V posilovně konečně strávíte jen 30 minut a budete mít za sebou opravdu vydatný výkon. Občas se opravdu stává, že máme hodně povinností. Jak v práci tak doma a na trénink si nenajdeme v našlápnutém programu čas. Opravdu? Tomu je nyní konec! Už žádné výmluvy. 30-ti minutovou supersérii stihnete bez problémů - kdykoli.

 

Základní myšlenkou supersérií je procvičení svalů na maximum za minimální dobu.

 

Vypalte to!

Díky tomu, že stihnete během krátké doby intenzivní trénink, rozprodíte metabolismu mnohem více než při klasickém přístupu. Díky rychlému tempu zvládnete 2v1 - posilovat svaly a spalovat tuky.

 

 

 

 

 

 

Výhody supersérií ve zkratce:

  • Zábavné zpestření současného tréninku
  • Žádoucí šokování svalů, při stagnaci
  • Zvládnutí efektivního a intenzivního tréninku za minimální čas
  • Procvičované svaly jsou vyčerpány rychleji než při využití jakékoli jiné metody
  • Díky absenci přestávek mezi sériemi spalujete intenzivně tuky

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit