Trénink zad

Přináším vám inspiraci z mého tréninku zad, kterým můžete oživit i vaši rutinu. Tréninky na zádové svaly by měly být takové, aby v celku zaobíraly všechny partie. Tedy abyste rovnoměrně stimulovaly celou plochu zad a všechny zádové svaly. Střídejte cviky tahové, tlakové, různé stroje a nářadí, různé úhly a podobně. Nebojte se také přidávat váhy. Samozřejmě ne na úkor správného provedení cviku. Důležité je mentální zapojení. Jelikož si na záda při cvičení nevidíte, je důležité, abyste na svaly mysleli a prociťovali tenzi a jednotlivé pohyby.

Když vytrváte a k tomu přidáte kvalitní stravu, za několik měsíců se můžete těšit na široká křidýlka, která mužům přidají na mužnosti a ženám na ženskosti - opticky zužují pas a dělají hezkou siluetu postavy. Navíc vám také zpevněné zádové svaly pomohou ke správnému držení těla.

Více o výhodách tréninku zad a správných technikách se dočtete v předchozím článku ZDE.

 

A teď už samotné video z tréninku

 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit