Bezlepkový jídelníček slouží pro ty, kteří se musí lepku vyhýbat ze zdravotních důvodů, ale nejen pro ně. Velký přínos přinese i těm, kteří pouze chtějí odlehčit trávení a obohatit svoje denní menu o nové suroviny, které jsou bohaté na nutriční látky. Tento jídelníček je dostatečně pestrý a bohatý, aby pokryl nároky i výkonného sportovce. Obsahuje dostatek bílkovin pro regeneraci, sacharidů pro energii a zdravé tuky pro dobré tělesné funkce. Poměr všech živin je ideálně vyvážen, pro dosažení nejlepšího výsledku. Pokud budete jíst 6 porcí denně, jak je předepsáno, v 2-4 hodinových intervalech, podpoříte tak metabolismus a nastartujete spalování tuků.

 

Díky tomuto jídelníčku, který jsem pro Vás pečlivě připravovala, objevíte nové zajímavé suroviny a kombinace, které mám i já v oblibě. Věřím, že se Vám zalíbí, stejně jako mě. Těšte se na příval energie a skvělé chutě!

>>>Přejít na vzorový jídelníček<<<


Komentáře  

 
Barkaj
# Barkaj 2014-10-09 23:40
s kysaným zelím*
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Tea
# Tea 2016-12-29 23:22
Ahoj Katy, ráda bych vyzkoušela tenhle tvůj blp jídelníček, připadá mi skutečně zajímavý. Ráda bych se ujistila jen, zda je gramáž surovin typu fazole, jáhly, soj. nudličky atd. (tj to co je nutné nejprve uvařit nebo namočit a uvařit) uvedená v suchém nebo hotovém stavu? Děkuji :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit