Často mě žádáte o nové příklady jídelníčků na sacharidové vlny. Rozhodla jsem se tedy, že pro vás další připravím. Jak už asi víte, sacharidové vlny jsou jedna z nejúčinnějších diet, pro odbourání tělesného tuku. Pokud vaše tělo stagnuje a už nereaguje jen na cvičení a snížení příjmu potravy, jsou sacharidové vlny pro vás jako dělané. Maximálně stimulují chod metabolismu a podporují využití podkožního tuku jako zdroje energie.

 

Pokud o principu sacharidových vln slyšíte poprvé nebo se chcete dozvědět víc, v těchto článcích najdete další informace.

 

 

 

 

Hra se sacharidy pro štíhlou linii

Sacharidové vlny - zatočte s tuky efektivně

Týdenní jídelníček sacharidové vlny - soutěžní příprava

 

 

  • Abyste dosáhli optimálních výsledků, je třeba tento jídelníček točit alespoň jeden měsíc v kuse. Doporučuji také přidat kardio alespoň 3x týdně. Více o kardio cvičení ZDE.
  • Tento jídelníček je sestavený pro 55-70 kilovou ženu s výškou do 180cm. Pokud by se na něj chtěl vrhnout nějaký pán, je třeba všechna množství zvýšit o 1/2.
  • Dodržujte pitný režim. Především čistou vodu a čaje. Snažte se vypít alespoň 2 litry denně. Tekutiny také pomohou, pokud budete mít hlad.
  • Když byste opravdu hodně trpěly hlady, především ve dnu 1, vezměte si nějakou zeleninu navíc. Ne však mrkev, kukuřici a takové druhy, které obsahují větší množství cukrů, ale spíše okurku, rajče, papriku, atd.

 

 

DEN 1: 25g sacharidů

Snídaně Tofu tvaroh: 150g tofu, 1/2 odměrky protein Blendu, 50ml mandlového mléka, stevie + 50g jahod, 10 mandlí
Svačina 1/2 grepu, 1/2 odměrky protein blendu, 100ml mandlového mléka
Oběd 400g dušené zeleniny, 100g seitanu
Svačina 1/2 grepu, 1 odměrka rýžového proteinu, 100ml mandlového mléka
Večeře zeleninový salát, 150g uzeného tofu, 1 Pl konopných semínek

 

DEN 2: 100g sacharidů

Snídaně 60g ovesných vloček, 100ml mandlového mléka, 1 lžíce slunečnicových semínek, 50g jablka, stevie, skořice
Svačina 50g jablka, 1 odměrka protein blendu, 100ml mandlového mléka
Oběd 400g dušené zeleniny, 50g uvařených fazolí, 20g rýže (suchý stav), 2 Pl dýňových semínek
Svačina 1 odměrka rýžového proteinu, 100ml mandlového mléka
Večeře zeleninový salát, tofu ál a vajíčka ze 150g tofu natural, 3 Pl lahůdkového droždí a 50g sojového jogurtu, opečená kolečka z 1 malé cukety
 

 

DEN 3: 300g sacharidů

Snídaně 80g špaldových vloček, 100ml mandlového mléka, 1 lžíce kokosu, 50g banánu, 1 Pl rozinek, 1 čl kakaa
Svačina 1/2 jablka, 1 odměrka protein blendu, 100ml mandlového mléka, 4 rýžové chlebíčky
Oběd 200g fazolek s česnekem, 300g brambor, čočkové karbanátky 300g, dip z 50g sojového jogurtu a 50g rajčatového protlaku
Svačina 1 odměrka rýžového proteinu, 100ml mandlového mléka, 4 rýžové chlebíčky
Večeře zeleninový salát, 150g bylinkového tofu, 200g pečených batátů
 
 

 


Komentáře  

 
Martina El
# Martina El 2014-05-14 21:48
Ahoj a tento jidelnicek stridam cele 4 tydny porad stejne nebo je 2. A 4. Tyden zmena?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
HonzaN
# HonzaN 2017-04-10 15:57
Hele, jídelníček je pouze ukázkový, rozhodně je dobré jídelníček každý týden změnit.. doporučuji pouzít kalorické tabulky a psát si mnozství sacharidů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Katy B.
# Katy B. 2014-05-15 08:56
Celých 30 dní pořád stejně. Ale samozřejmě můžete trocho obměnit ingredience. Ale tak, aby byly zachované nutriční hodnoty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
David1
# David1 2014-09-18 22:57
Ahoj, nejsem si jisty, jestli se uz na to neptala Martina :) Je to tak, ze se po jidelnicku ze tretiho dne vracim k jidelnicku prvniho dne a tak porad dokola? Diky moc
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Katy B.
# Katy B. 2014-09-23 07:27
Ano, přesně tak ;-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Nika
# Nika 2014-10-29 20:50
Ahoj, skusala som SV, ale osobne mi to vobec nevychadza, najmenej na 75g S (TH mam 45), vobec som nebola schopna fungovat s bolestou hlavy, a este k tomu pri treningu. Stoji za to vlnit aj s vyssimi hodnotami alebo su aj ine moznosti ako sa zbavit podkozneho tuku (najma v brusnej oblasti)? Dakujem
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Katy B.
# Katy B. 2014-11-03 08:54
Při těch nízkých dnech je důležité hodně pít a dojist se zeleninou. Také neopomenout dostatek bílkovin. Někdo snáší nízko hladinu cukru hůře a tak je třeba tělo opatrně zvykat. Nejdříve dát jako nejnižší vlnu 100g sacharidů a když se při tom budete cítit dobře, tak v dalším týdnu ubrat na těch 50. Ale pozor! Do sacharidů se nepočítá ta zelenina. U někoho můžou fungovat sacharidové vlny i když má tu nejnižší na 100-150g sacharidů, někdo musí jít naopak až na 0. Je třeba to na sobě vyzkoušet. Ale samozřejmě sacharidové vlny nejsou jedinou metodou, jak se dá snížit procento podkožního tuku a vyrýsovat. Ale je pravda, že účinkují dobře a i z psychického hlediska většinou lidem vyhovuji, protože mají dny, kdy se mohou najíst do sytosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Jenny
# Jenny 2014-11-26 08:28
Ahoj, chci se zeptat, jestli by nevadilo otočit večeři a oběd, jelikož obědvám samozřejmě v práci, ale nechci jídlo ohřívat v mikrovlnce, tak abych si mohla to teplé jídlo dát aspoň doma. Vadilo by to něčemu? Ev. jak by to šlo upravit? Díky za odpověď
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Katy B.
# Katy B. 2014-11-28 18:08
Ano, je možné to obrátit ;-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Pavelq
# Pavelq 2015-01-16 17:00
Dobry den,chtel bych zeptat,drzim Vlnu uz 14, dni a zadny vysledek,zato znamy mel po tech 14 dnech dole 5 kg na vaze a 4,5 v pase! Kde he ta chyba?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Anitez
# Anitez 2015-02-02 12:44
Ahoj, idem uz treti den podla sacharidovych vln, avsak vcera pri chystani jedla som narazila na mensiu nejasnost ohladne gramaze..Obed-3 .den - 300g.brambor pocitas v surovom alebo upecenom/uvaren om stave? dalej čočkové karbonátky-300g .pocitas celu porciu ktora je aj v recepte? mne to po upeceni a prepocitani vyslo menej ako 300g.
Este mam otazku cim by sa dali nahradit babaty? su vyborne, ale nie vzdy ich u nas dostat, tak by som popripade zvolila inu alternativu..
dakujem vopred za odpoved ;-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Katy B.
# Katy B. 2015-02-03 13:35
Ahojky, brambory vždy v syrovém stavu stejně tak rýže a všechny přílohy, tofu atd. před tepelnou úpravou. Karbanátky jsou myšlené už hotové, to je jediná vyjímka. Vychází to z tabulky nutričních dodnot, která je dole pod receptem. Pokud ti ani celá várka nevyšla na 300g, tak jich musíš upéct víc :-D
Batáty můžeš nahradiz za brambory. Nutričně jsou na tom skoro totožně. Držím palečky ;-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Ivet
# Ivet 2015-02-16 13:03
Pokud jsem počítala den 1, tak mi vyšlo ne 25gr sacharidů, ale 90gr, tak nevím jak to může fungovat....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Hanka D
# Hanka D 2015-04-18 13:47
Ahoj Katy,

mám dotaz, jak vlnit v případě, že mám den volný (tedy budu jíst podle rozpisu na vlny), a pak jdu večer do práce na noční - celou noc budu vzhůru. Jak jíst přes noc? Mám noc brát jako další den vln, pak jít spát a na další noční vstát a jet jakoby další den vln a následující den, co už do práce nepůjdu po spaní nějak zbytek večera zkusit přizpůsobit plánovanému množství sacharidů, abych nepřekročila a další den už jet zase normálně?

Předem díky za odpověď,
mám v tom díky tomuhle trochu hokej :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Katy B.
# Katy B. 2015-04-20 20:30
Ouu, tak to je trochu složité. Ale v podstatě jde o to, abys snědla v celku to co máš v daném množství a jak si to rozplánuješ časově je už jedno.
Asi bych to udělala přesně tak jak jsi to popsala.
Držím palce ;-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Petka
# Petka 2015-05-27 11:18
Ahoj, chci se zeptat podle ceho ziskavas ty hodnoty ohledne sacharidu? Ja si to vyhledavam na kalorickychtabu lkach.cz a vychazi mi podle tveho jidelnicko mnohem vetsi pocet g sacharidu, nez tu uvadis. Dekuju :) PS: kdyz neuzivam protein a mleko piji ciste, je to problem?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Katy
# Katy 2015-06-23 22:12
Já do sacharidů nezapčítávala zeleninu, takže to bude asi tím. Problém to není, ale budeš mít pak nižší podíl bílkovin v jídelníčku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Sylvie
# Sylvie 2015-07-20 12:44
Ahoj, můžu použít místo mandlového mléka kokosové?
Díky
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Katy B.
# Katy B. 2015-07-22 14:22
Ano ;-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Rose
# Rose 2015-11-03 14:08
Ahoj, čím můžu nahradit rozinky ve 3. dnu? Díky
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Rose
# Rose 2015-11-06 08:32
A ještě bych se chtěla zeptat, zda jsou sacharidové vlny vhodné i pro redukci opravdu velké nadváhy (BMI přes 30). Např tenhle, nebo Tvůj "rýsovací" jídelníček. Děkuji
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Evelína
# Evelína 2016-02-13 16:12
Ahoj, chtela bych se zeptat, jestli neni problem zaradit konopny protein ? Dekuju. Jsi uzasna. Davas mi motivaci :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Pajka
# Pajka 2016-05-09 10:39
Ahoj, chci se zeptat kolika gramům odpovídá ta půl odměrka proteinu. Nebo o jak velkou odměrku jde? :)
Díky
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
HonzaN
# HonzaN 2017-04-10 15:58
na co potřebuješ přesné hodnoty?.. jídelníček je pouze ukázkový, musíš si vzít kalorické tabulky a psát si čeho máš nadbytek a čeho máš naopak málo.. a podle toho dávkovat protein.. -.-" ( jinak.. odměrka je 30g)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit